Het is zover, je kunt je zwemabonnement en (als je wilt ook) zwemlessen aanvragen. Vanaf dit jaar doen we het anders dan afgelopen jaren; geen papieren formulier meer invullen maar aanvragen via de website van het zwembad.
Er zijn 3 opties voor het aanvragen van abonnementen en zwemlessen:
- Losse abonnementen
- Gezinsabonnementen
- Abonnementen voor gezinshuizen/ woongroepen/ logeergroepen/ overige groepen (aangesloten bij de zorginfra in De Glind).
Deze abonnementen en zwemlessen worden bekostigd uit de gelden van de zorginfrastructuur. Hieraan wordt bijgedragen door gezinshuisouders, zorgorganisaties en de Rudolphstichting.
Bij alle drie de opties kun je tegelijkertijd de zwemlessen aanvragen.
Hoe vraag je de abonnement(en) of zwemles(sen) aan?
Zorg ervoor dat je een (pas)foto* (grootte ongeveer 1 Mb, maximaal 5 Mb) beschikbaar hebt als je het formulier gaat invullen.
Het is ook mogelijk dit formulier in te vullen met je smartphone/tablet, je kunt dan de foto’s selecteren in je fotoalbum of gebruik maken van de camera op je smartphone/ tablet.
- Ga naar www.zwembaddeglind.nl/abonnementen
- Vul de gegevens in
- Je ontvangt een bevestigingsmail
Vraag je abonnement(en) en zwemles(sen) aan vóór 30 april a.s.
Tot deze datum loopt ook de voorverkoop waarbij je de abonnementen tegen een gereduceerd tarief kan aanschaffen (indien van toepassing).
We sturen je een bericht als je je abonnement(en) kunt ophalen.
Voor het “proefzwemmen” en de start van de zwemlessen krijg je persoonlijk bericht.
Vragen of hulp nodig?
Stuur een e-mail naar abonnementen@zwembaddeglind.nl
* I.v.m. de privacywet komt de (pas)foto niet meer op het pasje te staan.
De (pas)foto wordt gebruikt ter controle bij toegang zwembad en is alleen te zien door het personeel.
Succes met invullen en we zien jullie graag in goede gezondheid vanaf 13 mei in Splash!